söndag 26 april 2009

Utfyllnad

Jag har gjort mycket med min tid i dag. Två timmar på morgonen spenderades med Ms. Jos på lassa. Inget brutet. Zon gel och extra ipren blev ordinationen. Sedan hämtade jag upp mor och drog till Trädgårdsmässan. Där införskaffades hudkräm för hela slanten. Efter det styrde vi kosan mot Media Markt. Och Good Lord, va saker dom har lyckats samla under ett och samma tak. Och pengarna bara rann mellan fingrarna. När vi var nöjd med pengaslöseriet där, drog vi en snabbis på Ica Kvantum. Där slösade jag inga pengar. Självkontroll.

Väl hemma hos mor och far målade jag mitt andra varv på fönsterkarmarna. Klätterställning modell XL är jätterolig att klättra i. Ytterdörren fick också smörj.

Sedan lagade jag mat, gick prommis, duscha osv.

OMG, va jag har klämt in mycket på en enda dag.

Inga kommentarer: