torsdag 16 april 2009

Som att riva upp ett gammalt sår snöar det mitt i April

Så där som vanligt fick vi Elle Mat & Vin på arbetsplatsen, via tidningskungen.se. Denna tidning ligger bredvid Bibeln. Och flyttar man den tidningen kommer man till limbo, efter att man har självantänt och vridit sig i plågor, till följd av det fasansfulla man gjort. Detta bör icket tagas med en nypa salt, då det i stora drag stämmer.
Anyway, så hittade jag ett recept på en kaka. Den såg smaskig ut. Så jag baka den. Chokladkakan med den vita glasyren.

Jag åt slicen som är bortskuren på bilden. Den var god. Men jag kommer aldrig äta upp den. Som bekant är jag inget kakmonster.
Så vad ska jag göra? Skänka den till mamma? Skänka den till arbetsplatsen? Lägga i vadderat kuvert och skänka till de svältande barnen i Somalia?

Inga kommentarer: