onsdag 21 mars 2012

Ska jag berätta hur mycket vi garvade åt det här?

Jättemycket. Så mycket att kameran skakade hela tiden vilket resulterade i oskärpa.
Eller så är den enda mobilen med fungerande kamera helt makalöst dålig. Men vi peka och skratta åt Kartas nya boobies. Aka. bollhavsbollar på Leos. För där var vi idag. Woop!

I övrigt, och apropå kroppsligt; En sak som jag inte kan förstå riktigt, är att inne där i magtrakten på min lilla magra tös, finns det en liten liten livmoder. Det tycker jag känns så konstigt, snudd på äckligt. Så udda att jag var tvungen att tänka till om småbäbisflickor faktiskt har en livmoder. Eller om den växer fram under puberteten. Ärligt, är jag fortfarande osäker. För det är ju så surrealistiskt.

Och i övrigt nummer två, apropå ingenting; När man går i de någorlunda trånga korridorerna på sjukhuset, ska man då gå på vänster eller höger sida. Man ska ju gå där, och då tänker jag högertrafik. Men så kommer det någon rackare på sparkcykel. Ett fordon. Och då ska man väl gå på vänster sida? Jag håller mig i alla fall på högern. Sen kommer man ner i kulvertarna, där det körs hejvilt med truckar. Det är ju verkligen fordon. Och då ska man väl gå på vänster sida. Möta trafiken. Som på en gata. Men det är ju inomhus. Finns det någon oskriven regel hur man ska gå i korridor/kulvert? Och om man hade varit i England, hur skulle det då varit?

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är ju bra att i vissa delar i kulverten finns det utritat en gångväg så man inte behöver undra