lördag 1 januari 2011

Sen har jag ett problem

VAD har man på sig för kläder när man är lite lagomt gravid? När jeansleggings/jeans är för tajta för att man ska kunna känna sig normal och man inte är tillräckligt gravid för att man ska ha tjockiskläder? Ska jag då leva i mjukisbyxor? Det går väl an hemma, men jag tror att man ser lite frowned upon det på jobbet. Ska jag köpa massa nya byxor som passar bara nu? Eller ha tunna leggings? Sånna som ser ut som/känns som långkalsonger? Ingen normal människa går ut i långkalsonger.

Svara!

2 kommentarer:

fia sa...

trikå! it's the shit, även om man bara är skengravid!

Familjen Hägglund sa...

haha, ja en trikåstrumpa! nä, sorry, håller med Sofia. Eller så köper man gravidkläderna och använder dom ändå, än fast man inte är supertjock. problemet när man är mitt emellan blir för en del att man måste köpa kläder i alla diverse storlekar, tyvärr. men tänk att du kan sälja allt på blocket eller tradera sen, då kanske det känns bättre! =)
kram på dig gravido!