söndag 27 november 2011

Det var nån gång...

... kring den tjugonde-nånting-november förra året. Jag tror det var den 22:a, det var då jag kisselissade positivt. Så nu har vi haft våran Lillkart i över ett år. I teorin.

Igår fick jag och fadern till mitt barn varsin chokladjulkalender av mor min. Vi är 25 år gamla, men blir lika glad som en 8-åring. Eller, jag blir det i alla fall. "Åhhh! fick du pojkkalendern!? Yes!! Jag fick hästar på min!!" Det är inte alltid man måste växa upp.

Sen såg jag första Terminator-filmen för första gången igår. Makalöst bra "specialeffects" där. Nästan som tjugihundratalet.

Dessutom har vi köpt klart alla julklappar, en dag innan första advent. Jisses, vad effektiva vi är.

Och idag skiter vi i skyltis i stan, och håller oss under Vindelns skyddande vingar. Säkert har dom nån tomte där också, på sin egna fantastiska skyltsöndag.

Inga kommentarer: