tisdag 26 oktober 2010

Huvudvärk...

... är inte tillräckligt ordentligt ord. För nu är det synd om mig. Tycker jag. Folk ska inte behöva tycka synd om mig, men ponera att man lider av migrän. Och denna migrän attackerar anfallsvis, typ tvåtre gånger per dygn. Under dessa anfall blir man helt liggandes, ty man har för ont för att göra något, men man kan ändå inte sova bort det onda, eftersom det gör för ont. Emellan nämnda anfall är man helt paralyserad på något sätt. Nacken är stelare än jag själv på dansgolvet. Precis bakom ögonen värker det som om självaste ögonen vill tryckas ut. Jag har ätit två mackor på två dygn, vilket gör att balanssinnet är lite rubbat. Dessutom mår jag illa så fort jag äter något, fast jag håller på att hungra ihjäl.

Jag är less. Och då har jag bara varit dålig i två, snart tre dagar...

1 kommentar:

Familjen Hägglund sa...

nej, va tråkigt! är du fortfarande dålig?! Stackars!! Hoppas du slipper den dära skiten snart!
Stora kramar!!!