fredag 18 juni 2010

Eftersom jag har en mental ålder på tre år...

... så känner jag mig så sjuuuuukt taggad för våran Östersundstripp. Varför är man taggad på sånt? Det stavas Frösö Zoo.
Herregud! Vad tiden går sakta nu när man bara väntar på att få springa runt bland alla djur. Dessutom har dom karuseller har jag läst. Det måste vara heaven on earth. Jag älskar verkligen när jag får vara mig själv på sånnadär ställen. Jag vet att det kanske inte är helt normalt att nästan börja grina av lycka när man ska få gå på zoo. Jag ska passa på att bete mig som om jag vore mentalt handikappad också. Skratta överdrivet entusiastiskt och klappa händerna när jag ser en giraff. Det är det jag gör inombords. Jag önskar alla var som jag. Vad kul det skulle vara.

Hoppas dom har sockervadd också.
Åååhhh...

Inga kommentarer: