lördag 14 november 2009

Nu får det vara nog

Om jag får vara fjantig/egotrippad; Nu börjar jag lessna på alla som är så lyckliga hela tiden. Det slog mig när tittade på bilder från kollegans bröllopsresa. Dom såg så lyckliga och kära ut. Och det gör alla andra också. Jag är också lycklig och kär men där stannar det. Det mesta jag kan göra är att pussa han på kinden i sjukhussängen. Inte kan vi fara ut och resa, inte kan vi gå och mysa på kafé, inte kan vi gå på bio, inte kan vi äta middag tillsammans, inte kan vi sova i samma säng. Vi kan inte ens hålla handen när vi går bredvid varann för jag måste ha rullator.

När ska vi få göra allt det där mysiga? Jo, om ett år. Då beräknas vi vara fit for fight igen. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

men har iaf nagon att gora det dar mysig med o se fram emot..du ska vara lycklig for det!! inte alla som hittat det :/ nee jag ser fram emot annat som gor mig lycklig just nu typ att traffa dig igen :) o resten av familjen o hm vanner? haha.

om 3 veckor ar jag redan hemma. Puss eve / A