måndag 22 oktober 2012

Alltid kul när man kommer ihåg en "före"-bild...

"Före". Blått och kallt. I dagsljus. Snudd på fult.
 "Efter". Brunt och mörkt. I kvällsljus. Det känns nästan som att man förflyttar sig några decennium (eller heter det decennier?) bakåt i tiden med bruna väggar. Typ 70's. Men det är ack så skönt i ett sovrum.
Nöjd.
 
Och i övrigt, alla borde göra en mental notering om att centrerad text är jobbig. Det är ju bara så störande att läsa en hel text centrerad. Det känns inte naturligt. Dessutom anpassar sig inte mobilskärmen automatiskt efter centrerad text. Känner ni inte? För layoutens skull centrerar jag bildtexter. Bara bildtexter. Hoppas jag. Annars ber jag om förlåtelse för mitt centrerade felsteg, om jag någon gång begått det. Förutom det här texten, då. Det är nog först nu jag insett hur störande det är. Eller så känner jag efter för mycket. Som vanligt.

Inga kommentarer: