söndag 22 januari 2012

Jag fattar inte grejjen...

... med att skriva Facebookstatusar om att man har ont nånstans. Jag är ju lite av den typen som inte tycker synd om folk. Jag är mer problemlösare. "Jag har huvudvärk". Okej, tänk varför och åtgärda. Druckit för lite? Drick då. Ta en alvedon. Skriv inte på Facebook. Jag vet inte, jag. Om alla andra tycker synd om alla andra. För det måste ju vara därför man har behovet av att dela med sig av sina krämpor. Man vill att folk ska tycka synd om en. Det måste ju vara så. Det tragiska är att det är seriöst minst två personer varje dag som har ont nånstans. Jag garvar mest åt det. Alternativt kan jag komma med en lösning på problemet. Typ "ta en alvedon". Jag är tveksam till att dom som kommenterar med "åhhhhh, stackars dig" verkligen menar det. Eller det gör dom väl kanske. Det är nog bara jag som inte har någon empati.

Men still, jag fattar inte grejjen med att dela med sig av exakt allt.
Menmen, har man ingen blogg som klagomur så är väl Fejjan det närmsta man kommer. Hee.

Inga kommentarer: