torsdag 12 januari 2012

Alla får väl tycka som dom vill...

... egentligen. Men egentligen tycker jag att alla borde tycka som jag. Egentligen blir jag riktigt arg när folk inte har samma åsikter som jag. Och ja, egentligen spelar det ju ingen roll. Alla har rätt till sin egen åsikt. Och jag kan sitta och hålla ett samtal med mig själv, där jag liksom ser nån viss person framför mig. Så jag för en argumentation med den personen. Fast jag är själv. Och i mina diskussioner med personer som inte sitter framför mig börjar vi alltid bråka. Och jag skakar för jag blir så förbannad för att vi inte tänker likdant. Jag vet precis vad alla människor i hela världen skulle säga i min diskussioner. Alla är emot mig i mina diskussioner. Jag blir ovän med alla i mina diskussioner som egentligen inte exsisterar.

It's my thing. Egentligen argumenterar jag för mina egna åsikter, mot mina egna åsikter. Egentligen blir jag skakande irriterad på mig själv för att jag inte har samma åsikter som mig själv. Så måste det ju vara. Solklart.

Egentligen.

Inga kommentarer: