söndag 31 januari 2010

Så...

... var man i princip färdigflyttad. Soffan saknas dock. Den anländer på torsdag. Kissonga flyttas nog också kring den tidpunkten.
Men nu har jag nog fått upp allt på väggarna och alla saker ligger på utsedd plats. *Klapp på axeln*. Jag har varit duktig. Även om det har tärt på mitt stackars ben. Men jag vägrar dela rum med kartonger. "Rom är inte byggt på en dag" säger mamma. "Nä, men max två-tre" säger jag. Även om jag hade varit rullstolsbunden (förlåt, rullstolsburen heter det ju) hade jag ändå fixat och donat.
Så nu är jag alltså typ klar. Och skapligt nöjd med resultatet. Mitt enda problem är att mina möbler räckte inte till. Det ekar i vardagsrummet. Men whatever.

Annars har jag även hunnit med att späda på mitt ofantliga intresse av innebandy. Vissa tittade på match (läs: en period) i lördags. I Elofssonhallen. Fint bygge. Dålig match.

Inga kommentarer: