söndag 17 januari 2010

Så fick jag tvärpanik igen...

...när jag googlade hudtransplantation, i syfte att få veta om det är OK att börja stödja fullt på benet och böja det hursomhelst efter två veckor. Det fick jag inte veta av min googling. Däremot fick jag veta att risken av stor (enligt många sidor ute på webben) att man kommer att få sprickor och vara extremtorr om huden både på tagstället och själva transpl.stället. Och detta kommer man vara i flera månader och man kommer ha svårt att röra sig.
What? Vi som jobbar på springjobb då? Piss. Jag hoppas att mina kära kollegor har överseende med att jag kommer vara halvt handikappad i nått halvår eller så... Jag får göra skagenröran och stå i kassan...

Dessutom får jag inte fara på solsemester (eftersom att jag är så stort fan av solen, och jag hade en solresa på agendan :P) eftersom på mina ben betraktas som ganska väl brännskadade och brännskadad hud får icket utsättas för sol på fleeeeera år. Det är ju kul. Det blir Beach Badshorts 2010.

Inga kommentarer: