lördag 16 januari 2010

Nu har det gått ett par dagar...

...sen jag bestämde mig för att sluta med droger. Alltså narkotikaklassade smärtstillande piller. Folk säger att man kan bli beroende av dom. Ääääässsch, tänkte jag. Iiiiiinnte blir jag beroende. Men nu verkar det vara så att jag hade fel. Jag mår som konstigt och svettas och fryser hela tiden. Typ feberfrossa. Sen kan jag vara deprimerad ett tag för att sedan vara hyperglad en sekund senare. Iofs har jag varit lite så ändå sedan olyckan, men ändå.
Så här sitter jag med abstinensbesvär, och det är inte kul.

Annars börjar jag få panik över att jag måste börja jobba snart. Jag har ju totalt handikappad. Tänk om min kära läkare Patrik Boivie (uttalas Bääääväääää, fick jag veta) säger att det OK att jag börjar jobba när det är tänkt, hur ska det gå då? Jag har varit i princip stillasittande i snart fyra månader, vilket medför att jag har absolut ingen ork eller styrka i kroppen alls. Jag kan typ inte gå ett varv runt i huset utan att bli andfådd. Och benmusklerna är förtvinade känns det som. Jag kan inte böja fötterna som normala människor, det gör pissont om någon rör vid mina ben, det känns som om knäna är böjda åt fel håll, ryggen laggar då och då... HUR ska jag kunna börja jobba?

Bajs bajs bajs.

Inga kommentarer: