söndag 23 mars 2008

Men jag hatar faktiskt inte dem

Nu har jag sett Let´s Dance reprisen. Vilka stora popstjärnor var inte där, om inte inte älskade E.M.D! Det är något med dom som gör att jag liksom vrider om hela insidan av kroppen när jag ser dom. Don´t get me wrong; jag gillar dom... Eller gillar och gillar... dom är helt okej, men jag vet inte, men det är faktiskt inte okej att ha ett pojkband år 2008. Jag tycker inte det. Hade vi befunnit oss på 90-talet hade det varit mer okej. Men det är vi inte. Sen stör jag mig på att de kallar sig musiker. Man är inte musiker om man inte spelar ett enda instrument och bara sjunger playback-covers. Nej nej.
När jag ändå är inne på E.M.D,, hur moget är det att döpa sin lilla Idol-förlorar-klubb till E M D. Första bokstäverna i allas namn. Det funkade för Abba, men that's it! Det funkar inte för ett pojkband anno 2008.

Faktiskt.

Inga kommentarer: