tisdag 11 mars 2008

Björklöven i mitt hjärta!

Jag har under en längre tid nu funderat över hur man överhuvudtaget kan heja på Björklöven... De har till och med en egen fanclub. Det känns som att om man har gått med i den, då har man sjunkit lågt. Riktigt lågt. Nästan lite pinsamt. Sen fortsätter man sjunka tillsammans med sina hjältar. Men what the hell, det måste man väl få göra om man vill.

Idag är det inget bra på tv. Bygglov kanske. Men det är lite dåligt, de bygger bara och det är inredningen jag är intresserad av. Vi får väl se.
Jag skulle kunna börja se den där nya serien på femman, men jag bli så sjukligt anti alla nya program som börjar. Allra helst sådana som blir omåttligt populära bland andra dödliga. Då blir jag mer anti och vägrar se något program överhuvudtaget. De är automatiskt pissdåliga om alla andra tycker det är bra (ex. prison break och det där kungamord-programmet). Det är så jag ser det.

And I'm sticking to it

Inga kommentarer: