tisdag 6 november 2012

Det värsta med att ha en fullstor garderob till badrumsskåp...

...är dom oändliga möjligheterna till att hamstra grejjer. Ovan ses två av fem hyllor i vårt skåp. Alla produkter har direkt koppling till mig. Vissa saker kan man tänka sig att använda om man heter Andreas Andersson, exempelvis flux och hudlotion. Eller okej, bara flux. Dock finns en flaska Kan Jang, vilken jag aldrig skulle använda. Jag tror det bara är hittepå, det där med örter och sånt. Jag ska ha riktiga kemikalier i mitt badrumsskåp. Jag blir lite rädd för mig själv. Varför har jag samlat på mig allt det här? Och ändå lyckas upprätthålla min till synes sunkiga livsstil? Det jag använder står inte ens i bildskåpet. Det står i det andra badrumsskåpet. Jo, vi har två. Där finns min hårborste, min ansiktsrengöring och min mascara. Det är väl typ det jag använder dagliga dags. Tragiskt. Ante är likadan. Det som står på hans hylla är några rakhyvlar och raklödder. Skulle han uppleva torr hy vid något tillfälle har han även en gammal tub Helosan på sin hylla. Annars har vi rassel. Helt onödiga saker som jag aldrig kommer använda.

Jag måste rensa. Kanske.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hahahaha! I love u!
kram