tisdag 6 september 2011

Mamma kär sig sms:a efter att vi dragit oss hemåt på kvällskvisten

Mamma: (tomt)
Mamma: (tomt)
Mamma: Har ni kommi
Jag: Ja, vi är hemma.
Mamma: rp
Jag: Bra stavat.
Mamma: Testde att radda gick ej bra puss o kram ha en god natt

Men hon försöker i alla fall. Precis som jag försökt gilla att spela fotboll. Jag testade häromdagen. Jag touchade bollen lite lätt två gånger innan jag kräktes av uttråkning. När man bara ska fördriva lite tid på gården, vaarför väljer man då att sparka en opumpad boll fram och tillbaka? När man hellre kan spela exempelvis basket? Det är ju så mycket roligare.
Dock kan jag hålla med om att fotboll är roligare att titta på än basket. Iaf på teve. När man kan få se repriser, eftersom vi med outvecklade fotbollskunskaper inte ens lyckas snappa upp att det vart mål.

Inga kommentarer: