tisdag 8 december 2009

Mycket trevligt har hänt idag

Jag har fått sovit ovanligt mycket inatt eftersom pumpåbäket lyckades hålla sig tätslutande hela natten. Ingen pyspunka här inte (ta i trä).

Jag har klippt av mig allt hår. Eller... ja... det räcker väl till axeln nu...

Jag har fått höra att gubben troligtvis blir utskriven i mitten av Januari, efter att han haft två veckors permis.

Nu måste jag bara lista ut hur jag ska kunna klara av att bo i buschen, med all världens is. Om ni tänker er världen, sen tänker ni er ett hål. I detta hål rinner hela världens vatten. Sen tänker ni er, eftersom ett hål är alltid tio grader kallare än ett ohål, att allt vatten fryser till is. Där ska jag vara, för där väljer vissa att bosätta sig. Och då kan man ju undra hur jag ska ta mig dit/till stan? Jag vågar ju knappt köra. Och hur ska jag kunna hålla koll på att gubben ("jag har aaaaaaldrig ramlat!!") har broddar och hjälm när han går omkring? Tydligen blir det avlivning om han slå skallen igen, för tre hjärnblödningar är tydligen dödsstöten för en människa. Tydligen.

Inga kommentarer: