söndag 6 september 2009

Dessutom har duschen väldigt bra vattentryck

Jag känner att jag börjar tappa greppet om det här med en aktiv blogg. Den känns rätt inaktiv. Men jag sitter aldrig vid datorn, och gör jag det så spelar jag Pippa Funnell Golden the Golden Stirrup Challenge. Det mest aktuella hästspelet just nu. Om det undgått någon så älskar jag hästspel. Klassas man som nörd om man har minst sju installerade på datorn och lika många till PS2:an?

Men anyway så har jag bättre saker för mig än att tillbringa min tid i cyberspace. Exempelvis bättra på färgen på köksluckorna här ute i buschen där jag befinner mig i skrivande stund, med TippEx. Det har jag gjort ett tag nu. Och jag kom på att TippEx är kanske världens bästa uppfinning. Vem behöver riktig färg när man har TippEx? Det täcker minst lika bra efter två lager och torkar på ett nafs! Adrenalinkick!
Undrar bara om hyresvärdtanten tycker det är OK att göra på detta vis... Whatever.

Inga kommentarer: