lördag 23 juni 2012

Idag var dagen...

...vi alla väntat på. Dagen då ingen i hushållet vaknar innan 8.21. Det är rätt så trevligt. Alla vaknar på bra humör, efter en sovmorgon utan dess like. Kan bli en bra dag. Nu när vi planerat en tripp till Mickelsträsk. Men troligen inte. Hon lär ju vara grinig hela dagen nu när förmiddagsluren försvann. Men titta på kamelerna ska vi. Förhoppningsvis klappa en häst också. Hästar gillar vi.

Och i övrighetens namn vann jag nyss min tredje Traderaauktion. Numera går det typ inte en dag utan att jag är med i nån auktion. Mest för the rush. Det känns liksom tomt nu när jag inte är med i nån auktion. Och jag är fortfarande bitter över att jag inte fick vara med i auktionen där det såldes 30 ramar för 2 kronor. Där satte han jag bor med käppar i hjulen, kan man säga. Och jag är bitter. Så bitter.

Inga kommentarer: