söndag 12 september 2010

Och när jag klickade på "publicera inlägg"...

... blev jag varse om att datamusen är skitig. Hur lyckas man skita ner en datamus? Man flyttar ihop med en mansperson. Jag har märkt ett fenomen hos det manliga könet. Dessa individer är alltid helt omedveten om att dom har kladdiga/smutsiga händer. Det tycker jag fascinerande, ty det tycks vara ett fenomen som inte bara exsisterar inom dessa fyra otätade väggar.
Men alltså, man känner väl att man är dyngig om fingrarna när man exempelvis ska stänga toalettdörren. Den är nämligen alltid smutsig. Hos alla. Take a look, den är skitig. Och kylskåpsdörren. Alltid skitig. Eftersom man måste ställa tillbaka smörbyttan i kylen innan man torkar av smörklumpen som satt på tummen.

Växer man inte ifrån kladdiga fingrar-fasen där vid typ, åttaårsåldern?
Det gjorde inte min pappa och min sambo.

Dessutom sprajjar dom alltid badrumsspegeln med schlörjet som uppstår vid tandborstning.

Inga kommentarer: