lördag 5 juli 2014

Jag var säker på att jag kom ihåg att ta före-bild...

... men det kanske var med gamla mobilen eller nåt. Anyway, typ så här blir det. Bääääbisrummet. Jag tycker på nåt vis att det är lite viktigt att befintligt barn får vara med att fixa inför kommande barn. Sen skulle prickarna upp på väggen. Herregud, försök få till det någorlunda med en trotsunge som nyss fått självhäftande prickar att klistra direkt på väggen. Hon bråkar med mig mycket just nu tycker jag. 

Tur man har en semestermake som kan ta med befintligt barn till farmorn och farfarn, och på vägen dit titta på fåren, kossorna, ankorna, hästarna och Ozzy (grannhund som måste utstå den obeskrivliga kärlek från tvååringen som endast kan uttryckas med skrik) så jag kan ta siesta. Det är typ jobbigt att va på tjocken. 

Inga kommentarer: