tisdag 1 maj 2012

Överallt i mina bloggar och dylikt jag följer...

...läser jag om dom som faktiskt skulle ha en nykter på valborg. NYKTER, med stora bokstäver. Eftersom annars är det väldigt viktigt i vårt svenska samhäller att man är onykter på exempelvis valborg. Så att vara nykter är något helt oväntat, något ögonbrynshöjande. Jag ska nog göra en medalj åt dom alla, som faktiskt klarade av att vara NYKTER på valborg. Vilken bedrift! Helt amazing! Ska jag berätta hur ofta jag är onykter på ett år? Jag hör alltså till den ovanliga hybridarten som faktiskt anser att man kan ha lika roligt utan alkohol. Men jag är inte så rolig varken med eller utan alkohol i sociala sammanhang så... Eftersom att alla blir så fantastiska människor onyktra, jaja.

Nä.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha ja för mig är det en bedrift att va onykter. Haha den gången det händer på ett år kan jag räkna utan att använda fingrarna t.o.m. För att dricka typ ett glas vin en gång per år räknas inte ens som en gång tycker jag.