tisdag 10 februari 2009

Das kallest dagen

Varför är man aldrig så smart så att man tar på sig nog med kläder när man är ute på finpromenad? Förr sket man t.o.m. i långkalsongerna ju! Nu ska man helst ha på sig långkisarna, täckbrallor och fetvinterskor (för att undvika isklumpfötter). Får man välja så drar man nog helst på sig skoteroverallen. Dock ser man ju inte ut att ha alla flingor i paketet då, vilket resulterar i undvikande av dessa kläder. Men ändå. Hade man valet, och skulle ingen se en så ligger den outfiten närmast hjärtat en dag som denna. Helt allvarligt börjar jag undra vad som händer med mig... Jag klarar inte kyla, går och lägger mig i normal tid, tvättar regelbundet... I must be growing up, skulle man kunna tro...

För att fläska på min vuxenhet så har jag minsann köpt en ny tvättkorg. Ba för skojskull. Vuxet.

Inga kommentarer: